Wave asiakaspalveluverkosto 

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta 

Tutustu valmennuksiin!

Wave asiakaspalveluverkosto

Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Kehitämme parempaa asiakaspalvelua. Palveluistamme hyötyvät kaikki asiakaspalveluyksiköt sekä heidän asiakkaansa!

Waven yli 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Jäsenorganisaatioita on sekä julkishallinnosta että yksityiseltä sektorilta. Tarjoamme asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.

Tarjoamme Wave Akatemian kautta asiantuntijoille ja yksiköille sekä räätälöityjä että julkisia asiakaspalvelun ja johtamisen koulutuksia. Osa koulutuksista pohjautuu kansainvälisiin viitekehyksiin ja johtavat myös sertifiointiin. Koulutuspalveluissa teemme yhteistyötä eri osa-alueiden parhaiden ammattilaisten kanssa ja tarjoamme laaja-alaisesti nykyaikaista asiakaspalvelua tukevaa koulutusta.

Asiakaspalvelun tietämyksen kasvattamiseksi ja verkostoitumista tukemaan järjestämme vuosittain kaksi päätapahtumaa: CCD Asiakaspalvelun ajankohtaispäivän (Contact Center Day) ja Yhteys-konferenssin, jossa julkistetaan vuosittain Vuoden Service Desk – ja Vuoden asiakaspalvelu -tunnustukset sekä henkilökilpailun yksilöpalkinnot.

Wave jatkaa HDI Nordic Oy:n toimintaa ja siten toiminnalla on jo lähes 30 vuoden tausta Suomessa. HDI Nordic Oy on aloittanut toiminnan Suomessa 1992. Wakaru Oy osti liiketoiminnan vuonna 2015 ja HDI  fuusioitui Wakaru Oy:öön 2017. Samassa yhteydessä nimi päivittyi Wave Wakaru asiakaspalveluverkostoksi.

Waven esittely

Keitä me olemme?

Olen Timo Keinänen ja toimin Waven liiketoimintavastaavana. Minulla on pitkä kokemus asiakaspalvelun maailmasta ja tunnen asiakaspalvelun arjen sekä asiantuntijan että esimiehen tehtävien kautta. Olen kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Valmennusten osalta saan kiitosta ammattitaidon lisäksi osallistujien aktivoimisesta ja innostavuudesta. Olen toiminut myös toiminnankehittämisen kilpailuiden arvioijana. Positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa pidän ensiarvoisen tärkeänä asiakkaan yksilöllisen kohtaamis en ja huomioimisen, sillä pienillä teoilla saamme aikaan isoja asioita!

Timo Keinänen
Johtaja, Wave asiakaspalveluverkosto
timo.keinanen(at)wakaru.fi
040 573 7790

 


 

Olen Laura Hassel ja vastaan Waven markkinoinnista sekä jäsen- ja tapahtumatoiminnasta. Wave on asiakaspalvelun ammattilaisten verkosto, jonka yli 100 yritysjäsentä yhdistää halu kehittää ensiluokkaista asiakaspalvelua. Olen työurallani sukeltanut asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen maailmaan suurella intohimolla. Saatatte bongata minut webinaarihostina tai tapahtuman puheenjohtajana. Arjessa uppoudun myös palvelumuotoilun maailmaan ja pyrin tuomaan parhaita käytäntöjä myös Waven toimintaan. Aiemmin vastasin myös Wakarun ja Oppia.fi -koulutuskumppaneiden valmennusten laadukkaasta järjestämisestä.

Laura Hassel
Marketing Manager, Wave asiakaspalveluverkosto
laura.hassel(at)wakaru.fi
050 533 9982

 

Voimmeko olla avuksi – ota yhteyttä!