Wave Akatemia 

Kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta 

Katso valmennukset Oppiassa!

Wave Akatemia

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi.

Miksi Wave Akatemia?

Olemme koonneet keskeisiä kehittämisalueita omiksi kokonaisuuksiksi, jotka tarjoamme valintanne mukaan joko lähivalmennuksena tai etänä. Valmennusosiot johdattavat asiakaspalvelunne kohti erinomaisuutta ja vievät asiakaskokemusta myös uudelle tasolle. Etsitpä valmennusta johtajille, esimiehille, asiantuntijoille tai eri tiimeille, niin Wave Akatemia tarjoaa monipuolisia vaihtoehtoja valintojen tueksi. Tarkemmat kuvaukset eri osioista näet alta.

Ota yhteyttä Wave Akatemia -valmennuksesta

Autamme mielellämme valmennuskokonaisuuden järjestelyissä. Ota ensimmäinen askel kohti asiakaspalvelun erinomaisuutta, ota yhteyttä Timo Keinänen (etunimi.sukunimi@wakaru.fi) tai soita 040 573 7790 ja suunnitellaan oma kokonaisuus tarpeisiinne.

Wave Akatemian valmennukset ja esittelyt

Katso poimintoja Wave Akatemian sisällöstä lyhyeiden esittelyiden kera. Kesto on esimerkki ja suurin osa valmennuksista voidaan järjestää joko puoli- tai kokopäiväisinä.

Hinnat puolipäiväisssä Wave Akatemian etävalmennuksissa

  • Osallistuja 290 € / Wave-jäsenhinta 250 €
  • UNLIMITED-yrityspaketti 1 290 € / Wave-jäsenhinta 990 € (rajoittamaton määrä paikkoja)
  • Yrityskohtainen valmennus erikseen sovittavaan ajankohtaan 1 590 € / Wave-jäsenhinta 1 290 €

Wave-jäsenhinta päivittyy Oppiassa ostoskorissa, kun olet kirjautunut jäsenorganisaation sähköpostilla. Jos et ole vielä jäsen – voit liittyä asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon. Lue lisää Wave-jäsenyydestä!

Avoimet & asiakaskohtaiset toteutukset

Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea? Uudet ja erilaiset tilanteet saattavat aiheuttaa meille palvelutilanteissa asenteellisia ongelmia. Asiakas saattaa kokea, että hänen asiaansa ei oteta todesta, joka vaikuttaa välittömästi palvelukokemukseen sekä mielikuvaan palvelun laadusta. Tässä valmennuksessa sukellamme omiin asenteisiimme ja löydämme täsmälääkkeitä helpottamaan asiakkaiden, työkavereiden että ennen kaikkea oma elämäämme.

Innostu ja innosta (3 h etävalmennus)

Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita. Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne. Lisäksi innostumisen avulla saamme aikaan onnistumisia.

ITIL 4 Overview, palvelunhallinnan perusteet (3 h / 1 pv etävalmennus)

Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt organisaatiossa.

Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet (3 h etävalmennus)

Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet -valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin.

Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa (3 h etävalmennus)

Tarvitsetko työssäsi asiakkaalta tietoja tai odottaako asiakas sinulta ymmärrystä ja myötätuntoa? Valmennuksessa kehitämme kuuntelutaitoa, opimme kysymään empatiaa osoittavia kysymyksiä ja tutkimme kysymyksiä ja kuuntelemisen osoittamista vaikuttamisen välineenä.

Näin valjastat flow-tilan käyttöön työssäsi ja yrityksessäsi (3 h etävalmennus)

Jos teet tietotyötä, tiedät varmasti tiedon ja tekemisen määrän alle hukkumisen tunteen. Samalla pitäisi olla luovempi, tuottavampi ja muutoskykyisempi sekä tehdä viisaita päätöksiä. Opit valjastamaan tämän huippusuorituksia mahdollistavan tilan käyttöön niin omassa kuin organisaation työssä. Koulutus on suunnattu asiantuntijoille, esimiehille ja johtajille.

Vakuuttava puhe ja ääni (3 h etävalmennus)

Puhelinpalvelussa äänen ja puheen merkitys korostuu. Ryhmävalmennuksessa käymme läpi vakuuttavan puhetekniikan perusteita ja teemme yksinkertaisia ja työarkeen sopivia, äänellistä vakuuttavuutta lisääviä puheharjoituksia.

Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu (3 h etävalmennus)

– Millaista on vakuuttava asiantuntija- ja asiakaspalveluviestintä?
– Mistä mielikuva asiantuntijuudesta syntyy?
– Miten saat asiakkaan sitoutumaan häneltä odotettaviin toimenpiteisiin?
– Miten viestiä vakuuttavasti olemalla samalla sekä lempeä että jämäkkä?
– Voiko asiakkaan kanssa olla eri mieltä?

Voittavaa tiimiä rakentamassa (3 h etävalmennus)

Eri organisaatioissa myös asiakaspalvelua tehdään enemmän ja enemmän tiimityönä. Tiimi ei ole mikä tahansa ryhmä ihmisiä, sen jäsenillä on toisiaan täydentävää osaamista ja taipumuksia. Tehokkaat tiimit eivät myöskään synny itsestään, ne rakennetaan ja niitä kehitetään päämäärätietoisesti. Valmennuksessa saa uusia oivalluksia ja työkaluja omaan työhön, toimiipa sitten tiiminvetäjänä tai osana tavoitteellista asiakaspalvelutiimiä.

Pidemmät asiakaskohtaiset toteutukset 

Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi (1 pv + 0.5 pv etävalmennus)

Valmennus tarjoaa konkreettiset ja selkeät toimenpiteet, joiden avulla voit jalkauttaa organisaation tahtotilan työntekijöiden konkreettiseksi tekemiseksi. Valmennus auttaa esimerkiksi:

– Asiakaspalvelun tai myynnin tavoitteiden saavuttamisessa
– Uuden toimintamallin käyttöönotossa
– Strategian jalkauttamisessa käytäntöön

Laatua asiakaskohtaamisiin (1 pv + 1 pv )

Kokonaisuus tuo laatua asiakaspalveluun. Saat keinoja onnistua paremmin niin kohtaamisissa asiakkaiden kanssa kuin myös työyhteisössä. Valmennus on aktivoiva ja osallistava ja sen sisältö keskittyy ennen kaikkea asiakaskohtaamisten hoitamiseen laadukkaasti ja vuorovaikutustaitojen kehittämiseen. Kokonaisuus rakentuu kolmesta osiosta: 2 valmennuspäivästä ja niiden välissä toteutettava henkilökohtaisesta oppimistehtävästä.

Lisäksi tarjolla sertifioiva valmennus joko asiakaskohtaisena tai avoimena toteutuksena:

ITIL® 4 Foundation (2 pv)

Valmennus esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt organisaatiossa. Valmennuksen jälkeen osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa ITIL 4 Foundation -sertifiointitesti hyväksytysti.

Avoimet ITIL Foundation -toteutukset Wave-jäsenille -50 % koulutuksesta, tentti normaalihinnoin.

Katso Akatemian tarjonta!