Onko tiimissänne: 

Vuoden palveluesimies tai asiantuntija? 

Vuoden henkilökilpailu

Onko joukossanne mahtava esimies tai loistelias asiantuntija?

Wave – Wakaru Asiakaspalveluverkosto valitsee Vuoden palveluasiantuntijan sekä Vuoden palveluesimiehen. Kilpailu on avoin kaikille Suomessa toimiville asiakaspalveluille.

Kuka voi osallistua kisaan?

Vuoden henkilökilpailutitteleistä kisaavat erinomaiset osaajat! Löytyykö yksiköstäsi Vuoden palveluasiantuntija tai Vuoden palveluesimies? Kilpailu on avoin kaikille asiakaspalveluille, niin service deskeille kuin contact centereille. Isoille sekä pienille tiimeille! Voittaja voi olla vasta-alkaja tai pidemmän taipaleen kulkenut asiakaspalvelun ammattilainen.

Voittajat palkitaan vuosittain Yhteys-asiakaspalvelukonferenssissa ja lisäksi he saavat mainetta sekä kunniaa upeasta työstään. Vuonna 2021 voittajat palkitaan Yhteys-konferenssin sijaan Asiakaspalveluviikolla.

Vuoden palveluasiantuntija -ominaisuuksia

  • Kuulee, kuuntelee ja tuntee
  • On oma-aloitteinen, osallistuva, innokas, positiivinen
  • Tukee kollegoita
  • Nauttii muiden arvostusta
  • Saavuttaa tavoitteet
  • Toimii esimerkillisesti
  • Kehittää osaamistaan
  • Pitää haasteista

Vuoden palveluesimies -ominaisuuksia

  • Nauttii muiden johdettaviensa ja esimiestensä luottamusta
  • Toimii asiakaskeskeisesti
  • Tietää, mitä tekee ja näyttää mallia
  • Mahdollistaa työssä onnistumista
  • Vaalii hyviä suorituksia
  • Antaa rakentavaa palautetta ja ottaa sitä myös vastaan
  • Kantaa vastuuta
  • Saavuttaa tavoitteet
  • Osoittaa suuntaa ja kehittää toimintaa


Kuinka ilmoitan kollegani mukaan?

Ilmoita mainio ja esimerkillinen osaaja ehdolle täyttämällä alla oleva lomake! Voit halutessasi liittää mukaan myös pidemmät perustelut erillisenä liitetiedostona. Lisätietoja voit kysyä: wave(at)wakaru.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee kilpailuun osallistuvasta henkilöstä kuvata vapaamuotoisesti sellaisia konkreettisia perusteluja ja suosituksia, mitkä tukevat oman ehdokkaan vahvuuksia ja ominaisuuksia sekä tunnustuksen myöntämistä. Ilmoittautumisajan päätyttyä Wave valitsee finalistit, suorittaa henkilöhaastattelut ja keskustelee heidän esimiesten sekä tarvittaessa kollegojen ja johdettavien kanssa. Lopullinen arviointi tehdään haastatteluiden pohjalta ja voittaja palkitaan Yhteys asiakaspalvelukonferenssissa. Vuonna 2021 voittajat palkitaan Yhteys-konferenssin sijaan Asiakaspalveluviikolla.

Ilmoita ehdokkaasi mukaan kilpailuun

Tutustumme kaikkiin ehdokkaisiin ja toteutamme finalistihaastattelut. Finalistit haastattelee Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinänen.

Mahdollisissa kysymyksissä olethan yhteydessä etunimi.sukunimi(at)wakaru.fi

    Ehdokkaani:

    Vuoden PalveluesimieheksiVuoden Palveluasiantuntijaksi


     

    Tutustu Wave-jäsentoimintaan!