Jäsenyys
Wave-jäsenyys – Erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi
Wave-verkosto edesauttaa verkostoitumista asiakaspalvelun ammattilaisten kesken. Järjestämme yritysvierailuita, voittajavierailuita, ammattitapahtumia sekä koulutuksia niin avoimina kuin yrityskohtaisina toteutuksina. Toimintamme keskiössä on erityisesti asiakaspavelut, service desk ja contact center -yksiköt.
Tilaa uutiskirje ja seuraa Wavea LinkedInissä!
Jäsenyys kannattaa!
Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Waven asiakaspalveluverkostossa on 100 jäsenorganisaatiota julkishallinnosta sekä yksityiseltä sektorilta. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Lue lisää! Katso voimassa olevat jäsenyydet tästä!
Wave-jäsenyyden etuja
- Verkostoidu muiden asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa ilmaistapahtumissa kuten jäsen- ja yritysvierailuilla.
- Kehitämme erinomaista asiakaspalvelua -tunnus ladattavissa omalle sivulle.
- Merkittävät alennukset maksullisiin tapahtumiin (kuten CCD-päivä ja Yhteys-konferenssi), Wave Akatemian koulutuksiin sekä kilpailuihin (Vuoden asiakaspalvelu & Vuoden Service Desk) ja teemaluentoihin esim. tiimi- tai Tyky-päivien yhteyteen.
- Asiakaspalveluviikolle (www.asiakaspalveluviikko.fi) osallistuminen on jäsenille veloituksetonta sis. ohjeellisen viikko-ohjelman, viikkoilmeen ja asiakaspalveluviikon logon sekä ohjeistusta suunnittelunne tueksi.
- Voimme julkaista Waven viestintäkanavissa asiakaspalveluille suunnattua materiaalianne (esim. blogeja, oppaita, asiakaspalvelun kuulumisia).
- Asiantuntijawebinaarin (1 h) pitäminen kerran vuodessa yhteistyössä kanssamme.
- Jäsenyys koskee koko yrityksen henkilöstöä.
Katso kokemuksia tapahtumistamme! Vierailuiden ja tapahtumiemme sisältöön voit tutustua lähemmin Wave-blogeista!
Jäsenyyden ehdot
- Vuosimaksu on perusjäsenyydessä 690 euroa (vuonna 2021) + alv. Laskutuskausi 12 kk liittymispäivästä.
- Jäsenyys koskee koko yrityksen koko henkilöstöä (saman Y-tunnuksen alla olevat).
- Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäsenyyden voi irtisanoa sähköpostilla viimeistään kuukautta ennen jakson vaihtumista.
Valitse yrityksellesi sopiva jäsenpaketti
Paketti | Perus | Wave1 | Wave3 | Wave5 |
---|---|---|---|---|
Sisältö | 690 € | 1490 € | 2990 € | 4490 € |
– Toimintaa erinomaisen asiakaspalvelun puolesta – | ||||
Ilmaistapahtumat Verkostoitumista ja tietoutta asiakaspalvelusta esim. yritysvierailuilla. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Tunnus Oikeus jäsentunnukseen “Erinomaisen asiakaspalvelun puolesta”. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Alennuksia Asiantuntijatapahtumista, Wave Akatemian koulutuksista, kilpailuista ja teemaluennoista. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Asiakaspalveluviikko maksutta Logo ja viikkoilme, ohjelman sekä ohjeistusta suunnittelunne tueksi. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Näkyvyys Logo jäsenlistauksessa ja mahdollisuus jakaa viestintäkanavissa asiakaspalveluille sisältöä. |
✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Asiantuntijawebinaarin pitäminen kerran vuodessa yhteistyössä kanssamme. | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Ilmaisliput asiantuntijatapahtumiin Liput päätapahtumiinn esim. Wave3-paketti 3+3, 6 lippua/vuosi. |
✔ 2 lippua |
✔ 6 lippua |
✔ 10 lippua |
Tarkemmat tiedot jäsenyydestä: Timo Keinänen, timo.keinanen(at)wakaru.fi
Liitä organisaatiosi Wave-jäseneksi!
Waven esittely
Asiakkaamme kertovat
Katso myös kokemuksia Wave-tapahtumista!
Haastattelussa Eija Kemiläinen, osastopäällikkö, DNA
Haastattelussa Ville Mikkonen, toimitusjohtaja, QualityDesk Oy
Haastattelussa Erika Laine, Head of Customer Service, Amadeus Finland
Haastattelussa Vuoden Service Desk 2019 -voittaja, Netox Oy